در همایش بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل های ورزشی مطرح شد؛ رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان در همایش بین المللی بدنسازی، موضوع نقش پژوهش و فناوری های نوین در توسعه ورزش بدنسازی را در پنل اول این رویداد علمی ارایه کرد. به گزارش خبرگزاری آنا، همایش بین […]

در همایش بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل های ورزشی مطرح شد؛

واعظی:  ملاحظات اخلاقی استفاده از تکنولوژی‌های نوین در رشته بدنسازی اثرگذاری‌هارا افزایش می دهد

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان در همایش بین المللی بدنسازی، موضوع نقش پژوهش و فناوری های نوین در توسعه ورزش بدنسازی را در پنل اول این رویداد علمی ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، همایش بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل‌های ورزشی از امروز چهارم مهرماه ۱۴۰۳ در جزیره کیش در حال برگزاری است که امیرحسین واعظی رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در آن حضور دارد.

واعظی در پنل اول این رویداد علمی موضوع نقش پژوهش و فناوری‌های نوین در توسعه ورزش بدنسازی را ارایه کرد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی در ادامه گفت: نقش بیوتکنولوژیک در بدنسازی، چالش‌ها و محدودیت‌های استفاده از فناوری در بدنسازی، ملاحظات اخلاقی استفاده از تکنولوژی‌های نوین در این رشته، ادغام تحقیقات و فناوری در توسعه رشته بدنسازی در آینده نزدیک و کمک به بهبود فرآیند‌های علمی با ورزش، اثرگذاری‌ها را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت.

کنگره بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل‌های ورزشی در جزیره کیش با حضور اساتید دانشگاه ها، دانشجویان رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی از سراسر کشور، همچنین مربیان و ورزشکاران رشته بدنسازی از تمام استان‌های کشور در حال برگزاری است.

همچنین برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با تغذیه، مکمل ها، و فناوری‌های نوین و… از رویداد‌های جانبی این کنگره علمی است.

+